Elifimmm21 benim kızım da cok gazlı ve kabızlık sorunu yaşayan bir bebek. Ben en cok sma comfortta rahat ettiğini gördüm. Sma comfort piyasadan kaybolunca humana denedim mesela o da cok iyi geldi. Bu arada bebeğim cok sorunlu bu konuda. Bu ikisi dışında tüm mamaları denedim doğru mamayı bulana dek. Diğer geri
Kalan tüm markalar kızıma kabız yaptı maalesef. Bir deneyin isterseniz humana en çok kilo aldıran oldu mesela