Earwen Kızlar , 5 günlül bebeğimin göbeği yeni düşmüştü. Bugün yıkadık. Kakası ishal ve yeşile dönmüş . Muhtemelen üşüttü. Önerisi olan var mı ne yapmam lazım
Omom Earwen beş günlük bebek zaten cıvık kaka yapar. Yeşil olması da sizin yedikleriniz İle alakalı olabilir. Hemen üşüttü diye korkmayın
Turna-9 Earwen göbeği düştü demeseydiniz direkt gevreği batmış diyecektim. Eğer gevreği batmışsa Yüz üstü yatırıp sol eliyle sağ ayağını sonra sol ayağıyla sağ elini çapraz bi şekilde birbirine değdirmeye çalışın, hafif hafif çekip bir iki saniye sonra bırakın. Beline kuyruk sokumuna doğru elinizle hafif masaj yapıp tekrar bu hareketi deneyin 3-5 kere.
Cik Earwen bebekler anne sütü alıyorsa yeşil kaka yapması normal ön sütü fazla emdiği için de olur havalar sıcak kıl olsa anlarımda alışacaklar böyle böyle benm bebeğim 6aylık hala yeşil kaka yapıyor eğer ağrısı sızısı yoksa sorun etmeyin
Ceyda_94 Earwen halsizlik ates gibi baska belirtiler yoksa endiselenme canim. Benimki 40 günlük arada bi yesil oldugu oluyor ve genelde de cok sivi yapiyor tuvaletini.
Turna-9 Earwen bebeklerde böbreklerin üşütülmesi sonucu böbreklerin ve sırtların ağrımasıyla ortaya çıkan rahatsızlık. ama halk arasında bebeği zamanından önce oturtmaktan kaynaklandığı söylenir.