Merhabalar arkadaşlar
Benim kızım 4 ay 7 günlük 2 aya kadar gayet güzel uyuyordu 2 ay aşısını olduktan sonra uyku düzeni bozulmaya başladı🙄🙄 2-3 hafta öyle gitti sonra 2 hafta düzeldi neredeyse 1 aydır hiç uyumuyor doğru düzgün 😔😔
internette araştırma uyku düzeni işte Şşş pat yöntemi falan bugün uygulayayım dedim 1 saat boyunca uğraştım 🥺🥺
Bu arada benim kızım çoğunlukla memede uyuyor yatağa geçirmeden 45 dk önce falan emzirmiştim ama yatağa koydum şşş yapıp poposuna pat pat vurdum 🙄 İlk bana bakıp gülümsedi anne ne yapıyorsun gibisinden ilk defa bu şekilde uyutmadı denedim 5 dk sonra mızmızlandı bu sefer kaldırıp yatırma yöntemini denedim ağlayınca aldım sakinleştirdim tekrar yatırdım 5 kez bu deneyişimden sonra yatağa koymamla çığlığı basmaya başladı uykusuda var tabi gözü düşüyor ama o şekilde uyumak istemiyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️😭1 saatten fazla uğraştım pes ettim aldım kucağıma kızdım da biraz niye uyumuyorsun falan diye 😴😴
neyse aldım memeye süt vericem almıyor ağlıyor çığlığı basıyor sanırım onu ağlatıp istediğini yapmadığım için içlendi zor zapt ettim ninni söyleye söyleye verdim süt uyudu 15-20 dk oldu sesler çıkarıyor gözü kapalı ağzını şapırdatıyor 🤔🤔
Ne yapmam lazım aranızda uyku eğitimi veren var mı ha bi Pazartesi Memlekete gidiyoruz 2 hafta gibi kalıcaz orda zaten beklemiyorum doğru düzgün uyumasını ama çok tedirginim uyumazsa yerini yadırgarsa diye yatağından başka yerde uyumuyor 🌸🌸Ben çok yoruluyorum İnan’ın ev leş gibi bi türlü evi temizleyemiyorum çocukla ilgilenmekten ben yapmam lazım sizler nasıl yaptınız yardımcı olur musunuz lütfennnnnn 😔😔😔
Yıldımm artık