silan1 kap karanlikta bende yatamam ayrica her an kontrol ediyordum işik lazim 1 waltlik bi ampul alin gece lambasina takin rahat edersiniz . İsikda bakin edin altini alin emzirin işiniz bitince de ampulun uzerine tülbent örterseniz dahada loş böle etrafi gorur görmez gibi olursunuz. Gene isiniz olirsa acin tülbenti öle öle rahat edersiniz