Oglum 19 aylık büyükabdesti geldimi diyo ama tuvalete gidene kadar beze yapıyo tuvalette oyun oynamak istiyo suyla acaba alıştırmalımıyım çok kararsızım beslenmek istemiyor çişini demiyor bide suyla oynamayı çok seviyo nasıl yapmam gerek tecrübelerinizi paylaşır mısınız