Kızlar bebeğim 8 ay 6 günlük. Asla bir saniye durmuyor, aşırı hareketli. Abartmıyorum asla durmuyor emeklemiyor da daha. Hep bana bağlı. Annem de bayadır görmüyordu, bu nasıl cocuk böyle hiç böyle çocuk görmedim diyor. Acaba anormal mi, sizin bebekleriniz nasıl