SalEz bence ne olur ne olmaz Bi acile gidin. Eşimde düşmüştü kolu kırılmıştı. İlk başta hissetmemiş sonra ağrımaya şişmeye başladı. Gece çok büyük acıyla uyandı gittik hastaneye kırık dediler. Ama eşim akşam üzeri düştü gece acıdan duramadı. Sizin oldumu baya düşeli.