Nesyu1 dökulecek yapicak birsey yok, hormonlar eskiye dönüyor. Sonra yenileri cikicak😉 Benim de fena su an. Gecenlerde ben de bunla ilgili bi post actim sagolsun önerilerde bulundu arkadaslar sonra dr la konustum. 'Sacini biseler deneyerek hırpalama,geçicek' dedi.