Zulalll Güzel anneler Allah aşkına ne zaman bitiyor bu 2 yaş sendromu?Sabır taşı olsa çatlar insan.Stresten öleceğim yakında tahammül diye bir şey kalmadı.Sizler ne durumdasınız gelin dertleşelim👋
seralpaltuntaxd Zulalll 2 yaş sendromumu bilemem ama hayattan soğudum. Varsa çaresi bakalım önerilere açığız
Esomi Zulalll 18 aylık bizimki de başladı. Sürekli ağlıyor. İstediği olmayınca kendini yerlere atıyor. Gece uykusuna direniyor. Sabır çekiyorum
2papatya Zulalll 25 aylık kızlarım var 3 aydır yoğun olarak yaşıyoruz. Şu sıralar ara ara yokluyor geçer mi bilmem ama azalır inşallah
Zulalll seralpaltuntaxd Ben de o kadar bıktım ki ne zaman hafifleyecek ne yapmak lazım bilemiyorum.Umarım bi fikri olan vardır.
Zulalll Esomi Bizimki de 18 aylıktı başladığında gerçekten isyan etmek istemiyorum ama artık gücüm de kalmadı.