Glsmnn Benim bebeğimde de aynı sorun vardı. Uyuduktan sonra sorun yok, ama uykuya geçme kısmı, tam bir işkenceydi. Bu arada bebeğim 5buçuk aylık. Uykuya geçirmek o kadar zordu ki saatker sürüyordu. O yüzden yeteri kadar uyumuyordu. Göz altları morarmıştı artık. 5. Ay kontrolünde artık doktorum da haline acıdı. Bay bay night diye bir uyku damlası kullanmamızı önerdi. Uyku damlası dediğime bakmayın, aslında içinde melisa, papatya gibi bitkilerin yağları var. Rahatlatıcı gibi düşünün. Onu kullandım bi süre. Uykuya geçişi 15-20 dakika artık en fazla. Ve hep aynı saatlerde uyutmaya çalıştım. Şimdi damlayı vermediğimde bile o saatte uykusu geldiği için uykuya geçmesi kolaylaştı. Tavsiye ederim. Tabi içeriğine bakın yine de. İçinize sinmezse kullanmayın.