Derdimi şöyle anlatayim bilenler olabilir oğluma otizim tehsisi konulacakken otizim çıkmadı. Ve bireysel gelişim raporu verildi ders almaya başladı bu süreçte yaklaşık 2 hafta önce hamile olduğumu öğrendim beklemiyordum mutlu oldum belki bana kızan çıkabilir bilemiyorum. Ama çocuğum 1 aydır beni hiç bir yere yollamiyor nefes alacak zaman bile bırakmıyor gelişimi bu arada çok güzel sadece covid zamanı doğduğu için adapte olmadı o kadar şuan çok iyi simdik gelelim meseleme belimde iki taraflı fıtık var incilme ve strese bağlı damar genişlemesi mi daralması bir şey vardı doktor söyledi ama unuttum oğlum sürekli kucakta gezip atçılık gibi şeyler oynamak istiyor acaba ilaç kullanımı oluyor mu fıtık için hamilelikte birde oğlumla bu durumu nasıl cozebilirim anlatamıyorum şuan nasıl bir durumda olduğumu bensizde bir şeyler yapabilicegini (herşeyi benle yapıyor en küçük olarak pjamasinin parçasını aşağıya çekmeyi bile)