İyi geceler güzel anneler 😍 Benim fındık kızım 30 ay 11 günlük ve aşırı meme bağımlısı bu zamana kadar emzirmemin sebebi ise emari eeg si falan vardı uyuması gerekirdi emzirdim ama şu anda yara oldu artik önceden sabır taşı sürmüştüm silmisti şimdi yara olunca babasıyla bant yapıştırdik kızımda yapıştırdı uf olmuş dedik ama ilk gece zor geçecek sanırım 🙄 Çünkü çok ağlıyor dudağını buze buze oy yavruma kıyamam babası aldı şimdi salliyo insallAh uyur dua edin bize nolur tez zamanda unutsun onun ağlamasına kıyamıyorum çok stres oldum nasıl olacak diye bir yandan da yemek yememeye basladi ona güveniyor falan güzelce atlatalim ALLAHİM nolur ☹️