Tucelina oğlum 4bucuk aylıkken diş çıkardı. Salyasi çoktu zaten kolik bir bebekti aşırı zordu,yemesi çok etkilenmedi. Ben 1yk zeytinyağına iki damla karanfil yağı karıştırıp buzdolabında bekletip soğuyunca damağına masaj yaparak sürüyorum hâlâ da sürüyorum baya rahatlatıyor. Deneye bilirsiniz birde ben böyle dönemler de çiğ sarımsak yutuyorum bebegede geçtiği için bünyesi kuvvetleriyle,çok faydasını gördüm bunları deneyebilirsiniz 🌺👌😁