Merhaba sevgili anneler öncellikle iyi bayramlar . Bebeğimi meme+ mama besliyorum. Sütümü sağdığımda 30 ml çıkıyor. Ama sütümün artacağına inancım tam . Mamayı 90 ml yapıyorum. Öğrenmek istediğim şu . Sütüm 30 ml geldiği için mamayı 60 ml mi hazırlamam gerek . Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim .