mustafam4906 Vallahi gece müzikli yere bile gittiğin oldu. 2 günlüktü cıktı. 2 aylıktı denize havuza gittik uzun yol yaptık. Ankarada gezmedigimiz yer kalmadı. Düğün de olsa giderdim.
Farahzeynep melis_duru vallahi bebekle hiç düğüne katılmadım , zaten gitsem de takımı takar çıkardım, o hengame de gelen geçen sevmeye kalkacak, uyuyan bebeği uyandıracaklar falan 🥺 bence takınızı takın biraz oturun çıkın, bebeğiniz çok küçük
Zeynocan34 İki çocugum var ikisindede kırk beklemedim bebeğim 13 günlükken her gün dışarı cıktık abiyi okula götürüp aldık geldik 2 aylıkken kardeşimşn düğünü vardı gittik ama brn kimseye dokundurtmadım bebeğimi hasta olmasın diye sesin uzağında durduk sonra karadeniz turuna öıktık kayınvalidemler kocelşnde zırt pırt oradayız şimdi yine gidicez ama sen bilirsin
Asel2019 Offpuff Büyüklerimden akşam ezanindan sonra çocugu dısarı cıkarma dedikleri için bende cıkarmıyordum. Hem anneye hem de cocuga iyi gelmez huzursuz olurlarmış. Bende buna inandıgım için çıkmadık. Eğer cıkmak isteyen varsa tabiki cıkabilir ama ben huzursuzluk konusuna inandıgım icin cıkmadım. Çıkana da saygü duyuyorum.