momyy_ Bebeğim 15 günlük hâlâ hafif sarılık var gözlerinde saat başı emziriyorum kilosu gelişimi iyi ne zaman geçer bu çok üzülüyorum 😞😞😞😞
Arzuuk62 momyy_ hiç sıkıntı yapmayın pskolojinizi bozmayın benimki uzayan saralıktı insanlar öyle tepki veriyodu ki pskolojim bozulmuştu alarm kurup 1 saate bir emziriyodum mama takviyesi veriyodum geçti,geçer allahın izniyle 🙏
Elly momyy_ Biz bunu ek olarak mama vererek atlattık. Mama verirseniz ve günde 5 defa idrar yaparsa cok cabuk atlatılıyor. Hem de kızımla kan uyusmazlıgımız olmasına ragmen cabuk atlattık bu sayede.
Elmas-Aksoy Elly aynı durum bizde de var göğüs ucum tıkalı açmak için uğraşıyorum,ek mama veriyoruz ama idrarı kokuyor bu normal mi ?
Elly Elmas-Aksoy Ben hala idrar kokusunu bezin üzerinden alıyorum. Kötü bir koku yoksa, koku idrar kokusuysa bence normal.
Yasemin-35 momyy_ Doktorunuz normal olduğunu düşünüyorsa normaldir. 21 güne kadar sürüyor sarılık ama değerleri çok önemli takipte olun. Benim ikizlerimde uzamış sarılık olmuştu 2 ay sonunda geçmişti. Endişelenilecek bir durum yoktu, anne sütü sarılığı imiş
gizzzy35 momyy_ 2.5 aylıktı 3.5 değerine yeni düşmüştü. Şuan 3 aylık oldu yeni sıfırlanmış olmalı 21inde bakılacak. Kasık fıtığı var bir de bizde ameliyat olması gerekiyordu sarılık uzadığı için olamadı. Endişe etmeyin yani 3 aya kadar uzuyor ama biz bütün tetkiklerini yaptırdık. Uzayan sarılığın altında bir neden var mı diye baktı doktorumuz. Ben mama veriyorum 1.5 ay emebildi.
momyy_ gizzzy35 kafasinda sefal hematom var arttırıyor dedi doktor 4 günlükken 11.20 çıkmıştı bayramdan sonra yine goturcem
ard_ary_1308 momyy_ bnm kızımdada 2.5 ay sürüdü uzamış sarılık .. bol bol emzir dinlen psikolojik olarak kendini çökertme geçiyor çünkü ;) sütüne yansımasın 😌 en son 15 leri görmüştü doktorumuz o kadar bilinçliydiki aile karşı yaklaşımında Işın tedavisi bile uygulamadı :) şimdi 18 aylık çok şükür bir sıkıntımız yok 🙏🏼 37 haftada doğum yaptım suyum gelmişti ve kan uyuşmazlığımız vardı 😇
Ipek1405 momyy_ bizdende hafif vardı ayva in suyunu cay kasıgı ile cıkarıp 3 damla sabah aksam verdık ve baş ucuna beyaz ısık koyduk hıc kapatmadık hemen gecti cok sukur
momyy_ Ipek1405 evet ışık açık uyuyoruz geceleri bizde ayvanın suyunu mu verdiniz ama benim bebeğim çok küçük
Hemsireanneizmir momyy_ anne sütü sarılığı olabilir 50 55 gunde surebilir siz emzirin sık sık sıkıntı yapmayın
momyy_ Fatmamelihdursun hayır canım mama vermiyorum çünkü sütüm çok sık sık emziriyorum yinede hafif var