Merhaba atak haftasına giriyorsunuz. Bizde 10 ay 3 günlüğüz o aralar uykuda kriz vardı, apartman inliyordu. Ve yeni atak haftasıyla ben kucakta uyutuyordum, kendi yatağında kendi uyumayı istedi bir haftadır yanı yatıyorum oynarken ağlamasına izin vermeden dikkat dağıtarak 15 dk içinde uyuyor, bebeğinize zaman kendinize sabır verin. Kabus gibiydi o haftalar ama şuan 3 haftadayız atakta herşey normale dönüyor.