Kızlar merabalar baslikta dedigum gibi kızım 10ay 22 gunluk fakat cogu seyden korkuyor mesela yaninda biri yüksek ssesle konussun cok korkuyor agliyor bugun mesele oturma odasindaki halini kaldirdim temiz haliyi serdim sesindenmi bilmiyorum hemen korktu yanninda biri bagirsa yuksek eesle konussa agliyor yabancilari hic demiyorum hele hani yabancilar agliyor normal oda oyle bazi seylere korkunca aklima takildi. Sizlerdedemi genel boyle normalmi