Tazeanne06- Tomris-Hatun valla bende iki meme var yıllardır yaşıyorum 🤣 ameliyat şart değil bana göre ama sende kaşıntı kanama çoksa bilemem
Halimea Benisahtesevme2 basür olarak geciyomuş… ilac tedaviye yanıt vermeyince tek çözüm ameliyat yapılmasıymış…
Tazeanne06- Tomris-Hatun aynenn öyle valla doğumdan sonra çok kötü olur demişlerdi şimdilik hala benim stabil umarım sende de böyle gider 🥶🥶