Benim kizim 2500 kg ile dogdu ve suan 4 aylik 6 bucuk kilo doktor kilo aliyor mama vermene gerek yok diyor sma cok ufak bi bebek gözüme zayif geliyor nedense suana kadar hep emzirdim ama bazen sütüm yetmiyor gibi hissediyorum yani daha fazla olsa icer gibi ama olmasada aglamiyor arada bir en azindan aksamlari aptamilin mamasindan versemmi diye düsünüyorum biraz sacma gelebilir 🙂
ama dogdugunda görseydiniz tüm diktorlar neden bukadar ufak diye arastirma yapiyordu 😃 hem anne sütü hem mama veen varmi aramizda