Merhaba anneler benim büyük kızım 6.5 yasinda biz onun odasını 3 yaş civarı ayırmıştık. 2 yaştan sonraydı sanırım tam hatırlamıyorum ama çok derin uyurdu akşam 9 gibi yatar gece yanında top atsan duymaz maşallah hala öyle uyuyor. Sorum şu ki ufaklık şuan 1 yaşında ama çok narin uykusu var yani yatağımda diken üstünde uyuyorum sanki 😁 çocuk ufacık seslere uyanıyor sese çok gıcık bu da hep böyle mi gider büyüdükçe 2 yaş sonrası düzelir mi acaba ? Birde bu küçük kızım dışarda uykusu geldiği halde uykuya aşırı direniyor yani etrafı seyredecem diye uykuya dalmiyor çok zorlanıyorum bakıyorum bazı bebekler bebek arabasinda falan mışıl mışıl uyuyor bizimki tilki gibi 😁🙈 uyusa da 20 dk falan çok çok kısa halbuki kendi uyuyan bir bebek. Hani kendi uyuyan bebeler her yerde rahatça uykuya dalardi o nazik popisi illa yatağında olacak 🙈😁