Merhaba kızlar 18. Aya girdik 1 haftadır kızım hece 3 de uyanıyor sabah 6 da uyuyor çok ağlıyor uyannca başına gelen var mı gece uyku problemi olan bir bebek değildi mışıl mışıl uyurdu ne oldu anlamadım azı dişleride çıktı ve benden ayrılmak istemiyor