canım anneler bebeğim 1aylık gecmeyen gaz sancısı var biogaia ,sam simplex aguline denedim. banamısın demedi mama değiştik yine aynj röntgende cok gaz ve dügümlenme süpesi var damlaşarı keselim buna baglıda olabilir dediler bebegim kıvranıyor elimden bişey gelmiyor aglamaktan az olan sütümde kesildi böyle bişey yasayıp önerisi olan varmı?daha bi aylık ameliyat gerekebilir dedi dr cok caresiizim gazmı dügümlenmemi diye takipdeyiz ,önerilerinize dualarınza ihtiyacım var özellikle gaz dagılırsa bagırsak ultrason da net görülüp emin olacsz kiraz cekirdegi zeytin yagı dr önerisiyle denedim sizlerin tecrübelerine ihtiyacım var