Mihribann11 21 aylik olduk. Koye geldik 10 gundur . Hic birşey yemiyor, ne yaparsam yapım çöp oluyor. Ne yapicam ben yaa evimize gitmemize daha var surekli hareket halinde zorla iki lokma yediriyorum