Herkese iyi akşamlar ve de iyi bayramlar ☺️
4 yaşına girmek üzere olan oğlumun pipisinin üzerindeki damar fazla belirgin ve de şiş gibi. Aslında hep öyleydi ama bugün eşimle biraz evham yaptık sanırım. Bebekliğinden beri rutin kontrollerini de yaptırdık. Oğlumun acı veya ağrı şikayeti de yok. Kişiden kişiye değişebilen bir durum mu yoksa bir rahatsızlık belirtisi midir Bu durum? Bilgisi,tecrübesi olan Anneler yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🌼