Mevaaaa Arkadaşlar kızım 4.5 aylık mama ile besleniyor doktorumuz tadımlara başla üç gün kuralı ile dedi bende bayram sonrası başlamak istiyorum ama neyle başlayacağım ve hangi sebzeleri tattırmam lazım hiç bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
alinamm Mevaaaa ilk yoğurtla başla bence sonra devam et mevsim sebzelerine çok güzel yaaa darısı bize
Taze_anne Mevaaaa bizde 4bcuuk ayliktik doktorumuz bizede sofrada ne varsa tattir dedi biz ole basladik karpuz verdim yemek suyundan tattirdim hipp in organik pureleriyle basladik 15 gun oldu herseyden yavas yavas yiyoruz tam 5 ayligiz suan
Buharcik Mevaaaa canım mutlakaaa sebze ile başla. Patates, havuç, balkabağı, kabak sebzeleri ile. Yoğurdu da meyveyi de sonraya bırak. Ben yoğurtla başladım asssllaaa sebze yemiyor. Meyve yiyor, tarhana çorbası az az içiyor ama sebze yemiyor. 7 aylık oldu.