Merhaba biogaia bağırsak düzenleyici kullanıyorduk yanına ek olarak metsil gaz damlası. İki gündür ağız ve burnundan gelecek şekilde kusma yaşadık. Bir haftadır da kaka sayımız çok azdi. Kaleidon diye bir bağırsak düzenleyici verdiler acildeki doktorlar diğer iki ilacı kullanmayın dediler. Bunu kullanip memnun olan var mı. Gaz damlası olmadan sadece bu çözüm olur mu ayrıca kolik bir bebek.