Kızlar merhaba oğlum 6ay 5 günlük üst köpek dişi baya kızarık çok huysuzlanıyor doğru düzgün uyumuyor bir şeyleri ısırmak istiyor sürekli bugün damaklarına masaj yaparken fark ettim azı dişleri dr kabarmış sanki böyle olması normal mı ben daha önce hiç duymamıştım azı dişlerinin 1 yaşından önce çıktığını 😦