Tavsiyem, doktorunuzdan baskasina kulak vermeyin. Benim ogluma da hep zayif kilo almiyor sütün yagsiz vs bisürü sey söylediler. Ama doktoru hep normal oldugunu söyledi sagligi yerinde cok sükür. Bünyesi böyle cocugun her cocuk tombul olmak zorunda degil. Simdi 2.cocugum oldu tombis mi tombis, öyle diyenler anladiki sütle falan alakasi yok. Yapi meselesi