Uykusuzzz kafanızı takacağınız bir şey değil. Tamamen şarjla alakalı. Telefonu şarja takarken daha önce belirlediğiniz bir seslendirme sesi çıkıyor. Mesela bir arkadaşım bunu yapmıştı. Her şarja taktığımda ‘sonunda be birader’ diyordu. Kestirmeler telefonun kendisine ait bir özellik. Yalnızca şarj değil telefonun başka özelliklerini de yönetebiliyor.