Mommy35
Ben içimin günlük sütünü alıyorum herobebynin meyve püreleri var ya onlardan da aldım 8 tane içlerini attım 1 litre sütten 8 kavanoz çıkıyor. Sütü kaynatıyorum ateş ölçetle ölçüyorum 43 44 derece olunca mayalıyorum ilk mayalamamı hazır Yoğurt ile yapmıştım evde o vardı sonrakiler kızımın yoğurdundan mayaladım. Mayalamayı kavanozlatın ağzı açık şekilde sofra örtüsüne sarıp yapıyorum 7 saat falan dışarıda bekletip sonra dolaba alıyorum yine ağzı açık bir kaç saat sonra kapatıyorum gayet güzel koyu kıvamlı oluyor