Merhaba hanımlar. Kızım hasta cefeks adında bir antibiyotik vermiş doktor ama inanılmaz kötü tadı. Aslında vanilyalı ama içinde boğazda felaket bir acılık bırakıyor. Kızım normalde can atar ilaç içmek için bunu asla içiremiyorum. Meyve suyuna vs karıştırıp içirsek olur mu bilgisi olan var mı?