Kızım normalde bir derdi olmadığı sürece ağlayan bir bebek değil. Yani ağlıyorsa ya kakası vardır ya karnı acıkmıştır gibi… Dünden beri bir huysuzluk aldı bizi. Dün akşam kayınvalideme gittik görümcemin odasında tam 1 saat uyutmaya çalıştım feryat figan ağladı, gözler kapanıyor ama ağlıyor sadece. Bugün aynı şekilde sinirlerim hopladı gerçekten istemsizce bir kaç kere bağırdım hemen sarıldım yaptığım hatayı anlayıp ama ne derdi var anlamıyorum. Diş çıkarıyor desem diş etleri henüz şişmemiş. Hele bu sabah 9-10 arası 1 saat boyunca 5 dakika da bir çığlık atarak uyandı. Uyumak istiyor ama uyuyamıyor dinirleniyor başlıyor ağlamaya. Gerçekten takatim kalmadı. Bir doktora mı götürsem 🥹 ama bu sefer doktorlar ağlıyo diye çocuk doktora mı getirirlir demesin.
Ama çocuğumun huyunu biliyorum yani belli ki bir derdi var