-TahinPekmez- Kızlar 4 yaşında kızım var. Sürekli camdan bakıp kendi kendine konuşuyor. Hayali arkadaşları var isim bile takmış bibu ve yalid sürekli bu ikisi ile konuşuyor . Küçükken bende hayalperestim hayali arkadaşlarım vardı ama bilemedim şimdi . Sizlerdede var mı böyle birşey
Hasibeee -TahinPekmez- ya gözlerim doldu Benim de çocukken vardı o kadar hayali arkadaşım isimleri bile vardı ya evin arka Bahçesine gidip onlarla konuşuyordum top oynuyordum sonra büyüdüm aklımdan çıktı hepsi
MaSe1620 -TahinPekmez- benimde vardı ama yaşıtım olmadığı içindi biraz sosyalleştirebilirsiniz unutur bence
Aselduru88 -TahinPekmez- Uzmanlar tarafından çok normal olarak karşılanan bir durum nerdeyse bütün çocuklar çocukluk döneminde yapar. Eltimin kızı da 4 yaşında onlarla oturur oyun oynar yemek yer hayali ama biz görmüyoruz çok komik bi ve normal bir durum😂
Atlasligunler Hasibeee nasil oluyor hayali arkadaş benim hic olmadi gercekten birini goruyor musunuz. Yoksa varmis gibi mi yapiyorsunuz
Hasibeee Atlasligunler Yok kız görmüyordum sen de beni deli sandın ahahahshahah🤣 sadece var olduğunu sanıyordum
-TahinPekmez- Suzi-12 “ bibu yaramazlık yapma sakın, yalid den özür dile çabuk” gibi şeyler konuşuyor
-TahinPekmez- MaSe1620 aslında çok sosyal bir kız. Sanırım bana çekmiş. Onlarla konuşmaktan zevk alıyor
ambe-1806 Benim kızımda aynı şekildeydi damacana ile falan konuşuyodu gel arkadaşm falan diyordu iyice korkmaya başlamıştım bı ara 🙂 üst kata yeni bir komşu taşındı oğlu kızımla yaşıt,onla oyuna başlayınca düzeldi 🙂o yüzden sosyalleşmesi lazım
gocebebirbayan -TahinPekmez- benim hala var ya 🥲 eşim Suriye de olunca öyle kendi kendime takılıyorum. Sanki biri varmış gibi hayal ediyorum. Bugün ne yapsam diye ona soruyorum 🥲🥲
cankuzularim gocebebirbayan euzu bismillah 😳 kiz nasil yani birini hayal edip mi konuşuyorsun yoksa kendi kendine ic sesinle mi anlamadım nedir bu hayali arkadaş biraz aydinlatirmisin beni
2maviboncuk -TahinPekmez- Aynısını yapıyordu oğlum küçükken hala yapıyor normalmiş ben Dr a götürmüştüm hayal gücü fazla geniş demişti müdahale etme hatta sende oyunlarına katıl😇
Kemalcim -TahinPekmez- ay benimde vardı ayşeydi adı 😇 bir gn yemek yemiyorum diye annemler ayşeye yedirdiler yemeği sonra ayşeyle oynadılar tam ayşeyi yatırcaklardı kısmanmışım galiba 😂 dış kapıyı açıp kapı dışarı ettim sonra bir daha ayşe mayşe gelmedi 😂
Eski9 -TahinPekmez- evet benim kızım da öyle benim kızım arkadaşsiz bir ortamda büyüdü tek tük arkadaşları oldu hep ondan da olabilir benim bir sürü arkadasim var falan derdi tabi şuan 6.5 yaşında o kadar yok biraz arkadaşları oldu şuan unuttuu hayali olanları bence çok çok normal bu hepimizin vardır küçüklükte
Minigimm1 -TahinPekmez- bende bunu bir kaç gün önce burada okudum ya şu uygulamaya girince bilgi yazıları oluyorya hani orada, kızım 2 buçuk yaşında, bu yaşlarda başlayabiliyormuş yanlış hatırlamıyorsam 6 yaşına kadar da devam edebiliyormuş