Tr123456 3gun oldu doğum yapalı sütüm bugün pompa ile sağınca 1cay kaşığı kadar ancak geldi. 15dk ile ger iki göğsümü sağdım 1cay kasigi ancak cikti. Pompa ile sağıyorum ama yine gögüslerim cok sert ve cok acıyor acaba makina tam mı boşaltmıyor yoksa sütüm mü yok bilmiyorum ama bebegi memeye getirdigimde 1damla bile çekemiyor hic süt gitmiyor ağzına. Elimle sağmaya çalışıyorum 1damla bile çıkmıyor. Makinanin zararı var mi cunku goguslerim cok sert ve cok acıyor sürekli ağrıyor artık dayanamıyorum😓 2saatte bir sağıyorum 1cay kaşığı cikiyor. Bebeğe mama veriyorum ama göğsümü tutmuyor
Woman35 Tr123456 ya pompa sağamıyı ya da süt kanalları tıkanmış olabilir bebekte çekemiyorsa elle sağmayı dene ılık duşa gir elinle Sağ sonrasında hafif öne eğil göğüslerini sağa sola 2-3 defa veya 3-4 defa salla
Burculicee Tr123456 stres yapmayın güzel sıcak bir duş alın göğüslerinizr masaj yapın duş alırken bol su için beyaz gürültü açın öyle emebilme olanağı yüksek bebeğin ama duş ve masaj kanalların haraketlenmesini sağlar anne sütü arttırıcı Çay için ve bol bol sağım yapın belki pompada sıkıntı olabilir ben chicco manuel almıştım vakumu sağımı gayet iyiydi
Demirac19 Tr123456 bebeğini sürekli emzirmelisin bebek emdikçe çoğalıcak sütün zaten bebeğin midesi fındık kadar bir kaç damla bile yetiyor. Ama dikkat et süt kanalları tıkanmış olmasın sıcak duş altında göğüslere masaj yap
Mommyss Tr123456 benimde öyleydi ama okadar süt bile doyuruyormuş bebeği sonradan artıyor endişenlenme canım
Tr123456 Woman35 dusta elimle sağmaya calistim yine süt cikmiyor, surekli masaj da yapiyorum ama yok, makina ile yapinca 1cay kasigi ancak. Diyorum 3gun oldu sezeryan doğum yaptim o yüzden hemen mi gelmiyor sütüm ilk gün icin bu kadar az gelmesi normal mi
Woman35 Bide emzirirken memeyi ‘C’ şeklinde tut ki bebiş tam boşaltabilsin memeyi her göğüsü 15 20 dakika emzir yarım saatte 1 1ya da 1.5 saatte 1 emzir
Tr123456 Woman35 bebek almiyor göğsümü kuzum 15dk tutuyorum resmen onu kolumda ama almiyor 1defa agzina aliyor sonra hemen birakiyor süt çekemiyor cunku yok
Demirac19 Tr123456 evet sezaryen doğumda daha geç geliyormuş süt bu yüzden endişe etme mutlaka gelicektir
Snmyvzgks Tr123456 kesinlikle stres yapma 2 çocuğumu da sezeryan doğum yaptım 3 gün dolmadan süt gelmiyor.gelmiyor diye vazgeçme çocuğu tutturmaya çalış memende ayrıca sürekli sağmaya çalış ben ütüyle havlu isitip göğsüme koyardım surekli duş ayrıca duş yaparken saclarini göğsüne doğru tara faydasını götürsün.
Tr123456 Burculicee elektrikli göğüs pompasinin bir zarari var mi acaba. Neden 15dk her birini sağdığım halde bu kadar acı oluyor ve goguslerim hep şiş
hepbahar123 Tr123456 dus al tarakla gögüslerini tara süt kanallarin tokalo mastit olma sütun var ama hemen gelmedi pes etme sakin bol bol sagmaya calışsaglik ocagina sorun sagim yaoarlar belki orda daha iyi makine olur kanallarin tikali olabilir muhakak duata tara ben öyle yapmıştım süt gelmiyor diye degil belki de tutamiyo bnm oglumda tutamiyordu zor tutturuyorduk bırakirdi geri tuttururken uyurken ağzina ver ten temasi yapın cnm
Zelihanur0 Hastane tipi göğüs pompası kullandım ben ilk bebeğim yoğun bakımda kalmıştı hiç zararını görmedim ama bir kaç gün kullanmamıştım o zman senin dediğin gibi sertleşti ve süt gelmiyordu ılık duş sonrası elle masaj yaptım. Ve en rahatlatan şey de yüz için titreşimli temizleme aletleri var ya onun titreşimi ile masaj yaptım çok rahatladım tavsiye ederim hiç zararı olmaz
Tr123456 Zelihanur0 hastane tipi pompa nasil oluyor kuzum ben elektrikli kullaniyorum e bebekten almistim
Senaelif1 Tr123456 zaten yenidoğan bebeğin midesi küçücük demekki doyuyor ihtiyaca göre süt üretir bebeğiniz büyüdükçe ve emdikçe sütünüz olur
Eminecak Tr123456 goguslerinde sertlik aci var mi. Süt kanalların tıkalı olabilir bir an önce bosalt memeyi ateşin çıkar. Bi emzirme danışmanı ile görüşsen daha iyi olur bu konuda.