LadyDi çok teşekkür ederim dönüşünüz için. Meme reddi yaşar biberon kullanmak istemedim sanki potansiyeli de var gibi hissettim. Hastaneden verdikleri küçük bardak kapları kullanamadım, korktum. Öksürdü, aksırdı. Boğazına kaçar diye tırstım açıkcası! Sadece meme emiyor inşallah bir an önce geçer. Direkt değil de güneş ışığını da kullanacağım, ben beyaz ışık işe yarar diye düşünmüştüm, öyle duymuştum. Güneş ışığı şu an daha bulunur durumda, kullanacağım muhakkak :) teşekkürler.