denizyildizi__ İlk defa duydum ve araştırdım . Hairens otomatik saç maşasına çok iyi diyorlar . Büyük rahatlıkmış . Aynı düzleştirici tarak gibi büyük kolaylıkmış . Aranızda kullanan var mı ?
Rezenecayi denizyildizi__ babyliss in maşasını almıştım genelde bu işleri beceremem ama onunla yaptım. Dyson ıın modeline benziyor
denizyildizi__ Benim saçlar uzun ve gür . Philipsin düzleştirici tarağını aldım çok rahatladım . Acaba bu otomatik saç maşası nasıl
Melis84 Ben kullanıyorum ¾ sene oldu sanırm alalı. Çok pratik birkaç denemede el alışıyor ben Memnunun. Geçen ay aynı marka wag maşa da aldım o da güzel çıktı.