Bulutunannesiiii Kızlar oğlum 1 aylık oldu 2 gündğr inanılmaz sancı çekiyo doktora gittk fitil verdi ,zeytinyağı sürdük onlarla kakasını yapıyo ama kendş yapamıyo hiç olmamıştı böyle yaşayan var mı ? Çok ağlıyo sancıdan 😢