Norveckizi benimde gece sızıntı seklinde geldi. Altima kacirdim sanip çamaşırmi degitrdim.yatttim yarim saat gecmedi uyandim yine islanmis. Alla allaa dedim tutamiyorum demek çişimi artik. Sezeryan olcaktim bir hafta vardi daha. 3.de dedim bu çis degil. nette baktim sizinti gibide gelirmis. Cunku ben bir anda şaarrr diye akicak sanirdim :) depend giyip doktora msj attm sabahda direkt sezeryana gitmistim. Uani tutamiyosumuz kendi kendine akiyor :)