Norveckizi Nasıl anlarız Farzedelim ki az geldi, akıntıda sanabilirim benim akıntım bayağı bol sulu olur afedersiniz başka türlü nasıl anlatabilirim 🤷 Haliyle ben neyi takip etmeliyim? Çocuğu riske atmayacak şekilde ne gibi belirtileri beklemem gerekir ?
Dondurmalikahve Norveckizi Suyu tutamıyosunuz su gibi afedersiniz çiş gibi değil ama bir de şey var sızıntı şeklinde gelen su onum içinde testler var eczanelerde.
Benisahtesevme2 Norveckizi canım kılodun normalden daha ıslaksa sızıntı başlamıştır bende oyle oldu ama ben evde bekledim hastaneye gıtmedım sızıntı seklınde gelıyordu suyunu ıdrar gıbı tutamazsın o akar berrak veya hafıf kanlı olabılır Bana doktor hemen gel demıstı bebek mıkrop kapabılır dıye cunku tıpac var ve o açıldı ve oynadı yerınden kı su sızıyor ben ama bekledım nısan ım gelmjsfı baya bır kanama ıle gıtmıstım 4 cm açıklıkla uc saatte doğurmuştum Allah kolaylık versın saglıkla kavuşun🥰
someonex Norveckizi 8 beysz çamaşır durmadan ıslanırsa sudur, yeşilse bebek kaka yapmıştır demişti dr.
Duriskonunannesiii Norveckizi benim suyum siziyormus akıntı,ter sanıyordum(yaz ayı olduğu için) zaten kasılmalar oluyor da acı eşiğin yüksek değilse dayanamaz hastaneye bir şekilde gidersin ben 1 saat geç gitsem kızımı az daha evde doğuracakmisim 😬
Norveckizi Dondurmalikahve aa. Teşekkür ederm ama camasirim ıslanmış bitmiş bidaha su gelecekmi belli değil ki nasıl kullanicam o testi
Norveckizi arslaninannesi98 sızıntı şeklinde de geliyor canım çok var öyle vaka.suyu biraz gelip bidaha gelmeyen, bu yuzden akıntıyla karistirilan
Duriskonunannesiii Norveckizi bir de öncesinde Nisan geliyor zaten sümüksü bazen pembe bazen kahverengi akıntı adet başlangıcı gibi sonra su açılıyor
Kaymaklibiskuvi Norveckizi benim iç çamaşırımı ıslatacak kadar gelmişti anlamıştım ama sürekli devam ediyorsa kıvam olarak daha seyrekse su gibi yani o zaman doğum başlamış demektir akıntı daha yavaş ve mukuslu oluyor ayrıca öyle bir durumla karşılaşırsan hemen hastaneye başvur benim bebeğime kordon dolandı su erken geldi
elifugba Norveckizi adam akilli bi anda iç çamaşırı ıslanıyor bacaklarından aşağı akıyor bi de böyle sıcak bisey akıyor gibi hissedersin illa
brnglnr Norveckizi ben de hep nasıl anlayacam diyordum akıntım oluyordu suyum mu geldi acaba diyordum geldiğinde anladım ki çok farklıymış. Hem nişan geliyor öncesinde ya da beraberinde. Sıcak bişey akıyormuş gibi hissettim ardından birsürü su geldi o kadar akıntı olamaz yani
Lunaluu Norveckizi bende anlamamak mümkün değildi. Pat diye bir ses geldi arkasında şarıl şarıl su boşaldı😅.
senamiray Norveckizi kuzum bende normal sulu akıntı gibi geldi şüphelendim gittim suya baktılar bebeğin suyuymuş doğuma aldılar bekleme riske atmış olursun
Dondurmalikahve Norveckizi Orasını bilmiyorum adı vardı hatta unuttum kullananlar oluyordu. Benim yengem ikiz doğum yapmıştı yıllar önce ona sancısı gelene kadar su takviyesi yapmışlardı suyu sızıyoduve suyu sızab tanıdıklarım var ordan biliyorum. Ama benim ki su akar gibi geldi.
merveozkaynak Norveckizi Merhaba eczanelerde turnusol pedler var onlardan kullanırsanız su veya akıntı olup olmadığını anlayabilirsiniz
Norveckizi merveozkaynak içinde kaç tane oluyor paketin Bir de normal ped gibi kuloduma koyucam öyle duracak orada di mi