BusraaArden Kızlar oglum beyaz tenli ama göbeği siyah. bugün dikkatli bakinca daha çok kararmis boyle olan var mı ? Normal mi acaba ya. https://resimyukle.io/r/a0KWGMi61u
Eminecak BusraaArden anca toparlaniyor normal boyle olmasi merak etmeyin kanarsa falan doktora gidebilirsiniz
cekoslavakporseleni BusraaArden oğlumun göbeği düşünce onun da böyle siyah kaldı içi. Zamanla rengi açıldı ve tamamen geçti. Öyle kalacak sandım ama kalmıyor geçiyor.
RobinScherbatsky Başlığı görünce kir mi acaba dedim ama bilemedim koku ya da dokununca hassasiyet faln var mı
Elifinannesiiiii BusraaArden göbek fıtığı olabilir tabi en doğru teşhisi yine doktorunuz koyar Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
pembehanm Bızde de hafif var gaz sıkıntımız var ıkı aydır doktor gobek fıtıgı var bıraz dedı acaba sızınkıdemı ondan
Deletedmom737383 BusraaArden Bizim göbek bağı düştükten sonra azcık bir şey kalmıştı doktorumuz yaktı orayı ondan sonra kaldı sizde yaktırmış mıydınz acaba? Yıkıyorum bende orayı ama geçmiyor hatta git gide daha çok kararıyor doktorumuza gösterdiğim de zamanla geçer dedi
uccocukluanne BusraaArden benim bebegimin gobek fitigi var ayni boyle kararma da var zamanla gececek dedi doktorumuz