Kızlar nasıl giydiriyorsunuz bebisleri 48 günlük bebeğim var ayvaliktayiz hava gündüzleri aşırı sıcak oluyor doktorlarda bir zibin ile birak bu sicaklarda dediler hep ama bu seferde hapsuruyor üşüyor mu acaba diye endişeleniyorum sizler nasıl giydiriyorsunuz