Parsveannesi bende 14 temmuz da dogurdum tam 34. Haftamı bitirdim sancı basladı ve benim sulu akıntım da vardı ama bebegın suyu denılıyodu bu sefer pembemsi akıntıya dönünce gittik ve acil doğuma girdik 2 kilo doğdu oğlum. Küvezde ben cıktım ıkı gün kalıp sezaryen sancılarım çok :( ama bebekte korkulacak bişey yok dediler.Ciğer gelişimi iğnesinede gerek duyulmadı oksijen desteğide kesildi.bende bugün 3.günüm olacak süt sağıp götürüyorum ve emzirmeye calısıyorum bir saat.cok zormuş cidden benim birde 26 aylık kızım var huysuz ananesinde kalıyor o ayrı düşündürüyor küvezdeki oğlum ayrı canım yanması ayrı ve sol göğsümde taş gibi bi türlü yumusatamıyorum önerileriniz var mi