Kızım 6 aylık oldu 2 numara bebelac gold mamaya geçtik 180 cc su 6 ölçek mama yiyor ama mama kutusunda bu ölçeği 6 saatte bir günde 4 biberon şeklinde yazmışlar 6 saat ben açlığa dayanamazken o nasıl dayanacak normalde 4 buçuk saatte bir acıkır ama 180 cc mamaya geçtiğimizde daha uzun süre tokluk yaptığını gördüm açıkçası kafam karıştı kaç saatte bir vermem gerekiyor