tuzludakota Aynı şeyi bizde tam 1 hafta yaşadık canım benim bebeğimde 3.5 aylık doktorumuza sorduk bu aylarda oluyor 3 ve 4.aylarda demişti meme reddi değil de etrafı keşfediyor sürekli aynı yerde ve loş bir ışıkta emzir demişti ama emmiyor diye vazgeçmeyin uykusunda da emzirebilirsiniz ben öyle yapmıştım çünkü düzeliyor ama merak etmeyin bende çok endişelenmiştim emmiyicek tamamen bırakıcak diye ama çok şükür öyle olmadi düzeldi şimdi. Ayakta gezerek yada hafif arkaniza yaslanip o sekilde de bebeğinizi emzirebilirsiniz doktorumuz öyle soylemisti bize