Buse-ayaz-14 Aynı şeyi bizde tam 1 hafta yaşadık canım benim bebeğimde 3.5 aylık doktorumuza sorduk bu aylarda oluyor genelde meme reddi değil de etrafı keşfediyor sürekli aynı yerde ve loş bir ışıkta emzir demişti ama emmiyor diye sakın vazgeçme uykusunda da emzirebilirsiniz ben öyle yapmıştım çünkü düzeliyor ama merak etme bende çok endişelenmiştim emmiyicek tamamen bırakıcak diye ama çok şükür öyle olmadi düzeldi şimdi. Ayakta gezerek yada hafif arkaniza yaslanip o sekilde de bebeğinizi emzirebilirsiniz doktorumuz öyle soylemisti bize.