Kedicik12 neden sorun olsunki oyle bisey mi var :s yanlis anlama bilmediğimden soruyorum. 7 aylik bebegim doğduğundan beri emzirirken hep su içerim yanimda şişem vardir. Biseyler yediğimde cok oldu. Hatta memeye yapışık bi bebem oldugu için o emerken yemek yiyordum ilk 1 2 ay cunku memeden asla ayrılmıyordu. Hic biseyde olmadi