Naz_ve_annesi bu 2 aydır mesela, sağıyordum hep uçları yok diye göğsümün , şimdi yavaş yavaş büydükçe zorluyorum ucunu kendisi yutmaya calışsın makinayla yaşamayalım diye. Sağdığım dönemde, makinayla ucunu cıkartıp emzirdikten sonra sağıyordum mesela 110 cc geliyor süt, emmeden direkt sağdığımda 150cc , 40 cc falan içmiş diyorum kendimce emdiğinde az geliyor bana, ama uyuyarak kendi bırakıyor memeyi. Emin olamıyorum suan sadece memeyle ya doymazsa diye endişeliyim, sağmazsam sonrasında nolur bilmiyorum