Mrysmg yok yok zaten toz kimhonla yapilmiyor o cay toz kimyonla asla icemezsiniz bnde kimykndan nefret ederim tane kimyon deyip aktardan alin bir bardak kaynamış suya dolu dolu bir çsy kaşığı atın ya da tepeleme olmadan iki çay kaşıgi sadece 6 dakika demletin ve süzün ıliyinca için . Kimyon tadıno da almıcaksıniz . Hem süt yapıyor hem sebin gszini aliyor hem bebğin gazıni alıyor. Anaskn da gaz aliyo rezene gaz almiyor ama rahatlatiyi ben aksama yakın kkmyon demlerkeniçine bir çay kaşiği da rezene atıyorum onu da aktardan tane olarak aliyorum çoxuk rahat uyuyor