Kızlar öncelikle hayırlı bayramlar. Bir konuda bilgi almak istiyorum sizden. Normalde çizgi film açan biri değilim ama annem çocuğumu alıştırdı yani defalarca uyarmama rağmen yine bildiğini yaptı. Her çocuk çizgi filmle yemek yer mantığında oldu hep. Yani bir çocuk asla çizgi filmsiz yemez sanki. Şu anda oğlum öyle her öğünde yerken mutlaka telefondan çizgi film açıyoruz çünkü yemiyor gerçekten. Bide ben 12.ayda blw ye geçmiştim 18.ayına kadar öyle yedi yani yemek denirse işte yarısını yere döküyordu ve bu 6 ay boyunca hiç kilo almamış annemde şimdi kilo alsın diye alıştırdı. Bu çİzgi film illetinden nasıl kurtuluruz yani evet açmayarak diceksiniz belki ama yemiyor açmayınca. Sizin bulduğunuz bir yöntem var mı? Şimdiden teşekkür ederim